Szkolenia z kompetencji miękkich

W każdej pracy ważna jest nie tylko wiedza, kwalifikacje i doświadczenie, ale również umiejętności psychospołeczne, inaczej nazywane kompetencjami miękkimi. Z tego powodu pracodawcy coraz częściej wymagają od swoich pracowników m.in. wysokiej komunikatywności, umiejętności budowania relacji, konstruktywnego radzenia sobie ze stresem. W dobrze pojętym interesie pracodawcy i pracownika leży też zapobieganie mobbingowi, dyskryminacji oraz wypaleniu zawodowemu i pracoholizmowi. Coraz większe znaczenie ma również umiejętność świadomego zarządzania potencjałem i talentami – zarówno swoim, jak i podwładnych.

Stworzyliśmy szkolenia, które odpowiadają na te potrzeby:

Narzędzia używane podczas naszych szkoleń:

  • Techniki coachingowe
  • Odgrywanie scenek
  • Dyskusje moderowane
  • Mini – wykłady
  • Zadania indywidualne i grupowe

Korzyści dla firmy z udziału pracowników w szkoleniach z kompetencji miękkich:

  • Rozwinięcie kompetencji miękkich pracowników i menedżerów w kluczowych obszarach, co przełoży się na wzrost efektywności firmy
  • Lepsza atmosfera pracy, komunikacja oraz mniej konfliktów interpersonalnych
  • Zwiększenie satysfakcji z pracy u pracowników
  • Zwiększenie satysfakcji klientów i partnerów biznesowych

Zapewnienie przez pracodawcę możliwości udziału w szkoleniach dla wybranych pracowników jest też czynnikiem motywującym dla nich oraz buduje wizerunek firmy jako dobrego pracodawcy, który dba o rozwój pracowników.

Korzyści dla Uczestnika ze szkoleń z kompetencji miękkich:

  • Rozwinięcie swoich kompetencji miękkich w kluczowych obszarach, co pozytywnie zaprocentuje zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym
  • Możliwość przećwiczenia nowych zachowań/sposób działania oraz otrzymanie informacji zwrotnej od doświadczonego trenera
  • Umiejętność budowania lepszych relacji interpersonalnych
  • Poszerzenie swojej wiedzy

Więcej informacji

Anna Daria Nowicka

Zapraszam do kontaktuAnna Daria Nowickasocjolog, trener, coach